tisdag 20 september 2011

Klätterapa!...

Det är nått Wilma har blivit på sista tiden! Det ska klättras över allt! Och en morgon när jag vände ryggen till för en lite stund så hitta jag henne här!

Tokfia! Snabbt går det!...



En sak som jag har gått och funderat lite på är det här med ”potträning”... När det är dags att introducera det... Jag har inte känt någon brådska för jag har tyckt Wilma varit lite liten och efter ett tags fundering så tror jag att jag faktiskt ska vänta till våren innan jag gör det. Dels för att just nu så känns det som om jag inte riktigt behöver en ska till att hålla reda på och dessutom är det kanske inte den bästa årstiden att börja på, med tanke på alla lager kläder som måste pylsas av och på under vintern... Eller?... Men om det är någon där ute som läser det här och har erfarenhet av detta så tar jag gärna emot lite tips! :) När började ni? Och hur gick ni till väga?...
Kram/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar