onsdag 12 december 2012

Crazy in love!...

Ja det kan man helt klart säga att jag är i tomtegröt!! Det är såååååååååååååååå GOTT! Under hela december så skulle jag kunna leva enbart på tomtegröt. En vinter så kokade David sammanlagt 70 portioner gröt till mig, hihihi. Mm mm mmmmmm... i helgen så kokade han 20 portioner och det tog slut idag, så nu hoppas jag han kommer hem över helgen, för då är det nämligen min födelsedag, och kokar massa mer. För det är hans uppgift under julen, att koka massa god tomtegröt till sin fru, tihi. Det verkar som att Max inte är heller så bang på gröten, den slukas med hull å hår. Annars så kan den lilla mannen vara lite sisådär med maten, skeptisk och kräsen och inte så stor i den heller...

Nu så bär det av å hämta Wilma på dagis och sen vidare till kussifin! Och där kanske vi ska få bada tunna! Hoppas hoppas! Ha en bra dag!
Kram/L.

1 kommentar:

  1. OMG va söta ungarna va på julkortet. ♥ Tusen tack! Det gäller att muta, muta, muta, det gjorde vi iaf. Hehehe.
    Kramis.

    SvaraRadera