tisdag 12 juli 2011

Skenet bedrar…

Wilma har på de sista 3-4 veckorna blivit så himla kelig och kramig... Det känns helt underbart! Hon kommer ofta springandes och slänger armarna runt benen och ska kramas samtidigt som hon säger ” Mamma häii”. Och när man lyfter upp henne så borrar hon in ansiktet mot halsen och säger ”mmmmm”... Och när vi är ute och åker bil så vill hon gärna få tag i ens hand så hon kan lägga kinden i den och pussa på den! Det är en sådan underbar känsla som fyller en när man får sådana kärleksförklaringar från sitt barn!... Ahaaaaaa... 
Men ack så är det inte hela tiden! För skenet kan bedra och det är rejält!

För idag så har hon varit överallt och lite till där hon inte ska vara! Jag har försökt städa här hemma idag för det ser ut som en soptipp! Men så fort jag vänder ryggen till så har hon slängt och hällt ut både det ena och det andra där jag nyss varit och städat! Jag höll på å få fnatt! En Lortunge det är vad hon är! En riktigt tyrann!... Hahaha... Men så fort jag skäller på henne så kommer hon springandes och säger ” Mamma häii!” och ger mig en bamsekram och då smälter man ju på en gång... Hon har redan lärt sig hur man ska manipulera en!...Hihihi...
Kram/L.

1 kommentar:

  1. Mohahaha det var den bästa bilden ever. Hon ser ju livsfarlig ut med kniven i högsta hugg ;)Fast lika söt som vanligt ändå.
    Kramar

    SvaraRadera