måndag 25 juli 2011

Sneak Peek...

Ja fel hade jag iaf ang. att HAN kommer ut tidigare! Den här lilla herrn stortrivs tydligen inne i magen och har inga planer på att kika ut än... Fast mamma ber honom varje dag att överväga tanken, för nu är hon riktigt trött på denna mage!... Men på tisdag åker vi in och kollar hur det ser ut ifall vi ska sätta igång allt. Jag har blandade känslor ang det, men vi får se vad dom säger så får vi ta ställning då...
Men jag har ju som sagt fått bytt sovrummen iaf, vårat är färdig målat och alla möbler är på plats. Bara själva pyntet kvar med tavlor, krukor, blommor och annat lull lull... Men jag har också börjat med barnkammaren fast jag sa att jag inte skulle det. Men jag har kommit på att det kommer inte att gå att ha Wilma inne hos oss när bebisen kommer. Hon är allt för lättväckt! Jag kommer inte att få sova en blund om nätterna då. Så då var det bara att skynda sig å göra i ordning det också så det iaf är beboligt... Ca 2/3 är klart och jag tänkte bjuda på ett litet ”Sneak Peek” på ”lillemans” hörna.




 



Kommer ni ihåg att jag skulle göra ett överkast?... Det är iaf gjort och har varit klart ett tag nu, så här blev det!


Ja vi får verkligen hoppas att det är en HAN nu! Annars så måste jag göra om allt, och det finns det ingen lust eller tid till... Hihihi...

Kram/L.

2 kommentarer:

  1. Hej kussifin!
    Men guuuud vad fint! Jag förstår inte hur du orkar och framför allt hur du kan vara så grymt duktig. Överkastet var det finaste jag någonsin sett. Vilka talanger du har :)
    Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Hej hej duktiga du!!!
    Hoppas ni alla mår bra, kul att ni ska få en liten pojk.
    Han lär ju trivas direkt när han ser alla fina saker mamma gjort till han!
    Stor kram till er... /Ida

    SvaraRadera