måndag 29 augusti 2011

Eldprovet!...

Ja nu börjar det stora Eldprovet! David har åkt tillbaka till Norge och kommer inte hem förrän om 2 veckor... Hjälp!... Vi har fått en liten ”Pip-Nisse”! Så fort man lägger ner honom så skriker han allt han kan, han sväljer mycket luft och har ont i magen, stackars liten. Det rapas och pruttas hela dagarna och det enda han är nöjd med är att få bli buren i bärselen. Jag fick sova mellan 23:00 och 03:00, efter det har det bara varit stök och just nu så står jag och guppar runt på honom i selen i hopp om att han ska somna i mer än 10 min så jag snabbt kan få ta med mig Wilma in i duschen. Men men det ska nog gå det här med... Tänka positiva tankar... Som man bäddar får man ligga! Eller vadå?? Hihihi ;)... Tur att man har släkt och vänner som är villiga att ställa upp med lite hjälp! Tänkte iaf bjuda på ett par till bilder på nykomlingen :D.



Vi har heller inte kommit fram till ett namn än! Dom vi velar mellan är:

Max
Leo
Oskar
Vincent
Sebastian

Och istället för att tabort namn så har David lagt till ett nytt ist.

Jonathan

Vi kommer ingen vart alls...
Kram/L.

2 kommentarer:

  1. Hej! Välkommen till skrik och pip-världen! Visst är det roligt? Jag är helt knäckt men det är som du säger bara att tänka positivt.

    Jag tycker sötnosen ser ut att vara en Max. Kort och fint utan konstiga smeknamn...

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Gud så söt han är! Det ser ut som att han växt en hel del sen sist. Ska bli så roligt att se er på söndag. Och jag passar på att lägga en röst på Oskar bland era alternativ och så ökar jag på med Malte som jag tycker är supergulligt ;)
    Bamsekramar

    SvaraRadera