tisdag 2 augusti 2011

Lurad...

Ja här satt jag och slappa i soffan framför tv och trodde att min älskade dotter sov så sött i sin säng... Efter att jag stängt av ljudet på tv ett par gånger för jag har tyckt mig höra henne, men då jag har gjort det så har det varit knäpptyst. Men ca 1 timme efter läggningen så hör jag henne prata iaf, jag stänger av tv´n och mycket riktigt så hör jag en glad lite tjej prata där uppe. När jag då kommer upp så känner jag att detta bådar inget gott! För jag ser henne ligga spritt språngandes naken på sin kudde och när hon får syn på mig så sätter hon sig upp och säger ”Baiss”... ”Å NEJ! Säg inte att det är bajs i hela sängen nu!” Men som tur var så var inte fallet utan hon låg bara och myste på sin nerkissade kudde och allt annat i sängen... Suck... Hihihi... Ja jag lyfter ur henne och allt där i, skyndar mig ner med sängkläderna för att sen hämta ner henne. Och under dom knappa 30 sekunderna det tog så hann hon lägga en fin present till sin mamma på mattan!... Hahaha... Ja så till slut så hamna hon här! Super nöjd! Det fick bli handfatet för jag orkar inte bocka mig för tydligen så har hon en lillebror som inte alls tycker att han ska komma ut!... Nu ska det bli ett nytt läggningsförsök så tack och godnatt från oss!

Kram/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar