onsdag 31 augusti 2011

Hjälpredan…

Wilma är bara för söt! De flesta gånger iaf... Hon kan vara ett litet monster till och från hon med... Hihihi. Men här om dagen så kom hon bärandes på sin lilla Fifi-docka. Hon hade lagt upp den mot axeln och krama den ömt samtidigt som hon klappa den på rumpan... aaaahhhhh så söt!!... Hon har sett hur jag går runt med Lilleman. Fast efter en stund så börja hon dunka den i huvudet i stället! Hmmm undra om jag behöver bli lite orolig?! Hihihihi...

Hon är min lilla hjälpreda när det gäller bebisen. Hon kommer ofta med hans napp och vill ge honom den, fast hon är inte så noga med vart den hamnar utan trycker in den lite här och var i ansiktet på stackar´n. Och sen hjälper hon till med att torka rumpan på honom vid blöjbyte, gunga honom i bilbarnstolen för där kan han vara lite nöjd en stund... Om den rör sig så klart!... Och sen kan hon hjälpa till å ge honom en lite puff i rumpan om hon tycker att jag utför mitt jobb dåligt. Nej nu så ska vi göra oss i ordning för att åka iväg till Bvc och se om lill-killen har växt som han ska, ha en bra dag!
Kram /L.

1 kommentar:

  1. Men gullfia da :) det är tur att du har sån bra hjälp när pappan i huset jobbar.
    Kramar

    SvaraRadera