söndag 27 januari 2013

Ljuvliga drömmar…

I natt hade jag en helt underbar dröm... jag drömde om Klara... hon hade blivit lite större och jag gick och bar henne i mina armar, allt kändes så verkligt... Det var försommar och vi gick genom en park när det plötsligt kom en liten vindby som blåste henne i ansiktet så hennes lockar fladdrade och hon började skratta. Jag kan fortfarande komma ihåg känslan av värmen och lyckan som spred sig i magen och bröstet av att få uppleva detta. Sen kom det en lite flicka som korsade vår väg och jag såg hur Klara följde henne med blicken och glädjen spred sig i hennes ansikte... Om ändå drömmar kunde slå in...
Och idag så säger vi GRATTIS till Wilma som fyller hela 3 år idag! Hipp hipp HURRA HURRA HURRA!!

Kram/L.


2 kommentarer:

  1. Ja om ändå drömmar kunde falla in. ♥
    Grattis till stora Wilma!
    Puss å Kram.

    SvaraRadera