torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag!...

Å vilken bra dag jag har haft idag! Jag som trodde att den skulle bli väldigt lugn och inte så märkvärdig eftersom David är borta. Men inte då! Dagen började iaf med att jag lämna Wilma på dagis och sen åkte jag å Maxen till kupan för å handla lite Alla hjärtans dag-presenter till barnen och en liten blomma och choklad till min älskade mamma.
Barnen fick ett varsitt litet ägg fyllt med godis och deras favorit leksaker...


My Little Pony och Bilar!!... gissa om dom blev glada!
Undertiden vi var på kupan så ringde min kära kusin och undrade om inte hon och barnen kunde få komma och hälsa på oss idag för hon hade en liten Alla hjärtans dag-present TILL MIG!! Självklart!! Så hela styrkan kom efter att jag hämtat Wilma från dagis och hela huset fylldes med barn, vilda lekar och massa skratt! Och se vad jag fick av min kussifin! Fin choklad och ett vackert armband...


Angels exist - You are one of them

Hon hade tänkt på mig när hon såg det här fina armbandet och köpte det till mig! Jag blev helt varm i bröstet och när jag tänker på det blir jag tårögd! Vilken underbar människa hon är, tänk vad sådan små saker kan betyda så mycket! Det hade jag absolut inte väntat mig! Jag som trodde att jag skulle bli utan något idag... Varken någon man hemma och inte har jag någon älskare heller... hmmm... man kanske ska skaffa en ”stand-in” när det dyker upp lite speciella dagar som denna ;), mohahahaha!!
Dom stannade till våran förtjusning resten av dagen å kvällen, så det blev först lite gofika, sen en massa godis. Till middag skrapade jag fram lite olika saker från frysen och fixade till älgbiffar med kantarellsås, potatiskroketter och lingonsylt. Helt ok blev det med tanke på att det var första gången jag gjorde en kantarellsås...
Och nu så har min barn somnat ovaggat, helt slut efter en sådan mysig dag. Men det är några timmar kvar innan dagen är helt slut så ge varann några extra pussar å kramar nu!

Kram /L.

1 kommentar:

  1. Endast det bästa är gott nog åt min fina kusin :) Tusen tack för en toppendag och kväll igår, för presenter, god mat (jag blev grymt impad) och det bästa sällskapet. Jättemysigt! Bamsekramar

    SvaraRadera