måndag 13 juni 2011

Oväntat besök?...

Japp det var helt perfekt till det! När man får oväntat besök och man har inget fika bröd att bjuda på! Så nu har jag gjort det igen, testat en ny sorts ”fuskbakning” för jag fick oväntat besök i lördags av Evelina å co. Ett väldigt trevligt sådant J. Det fick bli "Ready to bake, Chocolate Dream" från Maizena, chokladmuffins med mini marshmallows och chokladbit i. Dom blev supergoda, alldeles kletiga å mjuka inuti! Mmm mmm mmm... Kan starkt rekommendera och det tog bara 15 min sen var allt klart. 3 min till å fylla formarna och 12 min att grädda, smeten är helt färdig blandas i förpackningen. Man kan stoppa i vilken godbit man vill i muffinsen. Dom rek. Vit choklad, men eftersom jag inte är så himla förtjust i det så fick det bli annat...

Kram/L.

1 kommentar:

  1. Mmm supergott va det! Så gott att jag redan har köpt hem samma-lika och inväntar mitt oväntade besök... Hehe... Fast jag tänker nog prova med vit choklad för jag ÄLSKAR det!
    Puss å kram och tack för fikat!

    SvaraRadera