torsdag 9 juni 2011

Altanen del 2

Nu är den äntligen klar! Altanen blev helt färdig i söndags och i måndags så fixade jag två grindar så jag vet vart jag har den lilla skrotfian nånstans ;). Vi blev iaf supernöjda med resultatet J… Så nu är det ”bara” allting annat som ska fixas... Den ska oljas in, staketet ska målas, rabatter ska grävas, buskar och blommor ska planteras, gräsmattan ska fyllas upp, möbler, parasoll, markiser, krukor och blomlådor, kuddar och plädar, ljus och lyktor ska införskaffas... ja lite så där smått å gott alltså... Hihihi... Har bara hunnit tagit lite kvällsbilder på den...





När David kom hem förra lördagen (för 1 ½ vecka sen alltså) så hade han med sig en present till Wilma. Ett supersött prinsesstält från Sia! Hon va lite fundersam i början, stod och sa ”Oooojjj” hela tiden men sen så kröp hon så glatt in. Hon började också ropa mamma den dagen J, så nu när hon vaknar på morgonen eller när hon inte ser mig så ropar hon så högt hon kan... haha... Det värmer riktigt gott i mitt mammahjärta!... Fast jag märkte senare under veckan att hon ropar mamma till både mig och David :S... Hon säger pappa till honom men när hon ska ropa så kan hon bara ropa mamma, haha... Tokfian!




Kram/L.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar