måndag 20 juni 2011

Rock´n Roll!...

Idag vakna Wilma och var på strålande humör!! Den tösen gillar Rock´n roll! När vi är ute och åker bil och det spelas en rockig låt på radion så börjar hon direkt att digga med... Hon vevar med armarna rakt ut åt sidorna, headbangar (ju rockigare desto mer) och sen gungar hon överkroppen åt sidorna. Så i morse efter att jag hade satt på henne sin rockiga t-shirt och några tuffa armband så snodde hon min sminkborste och sprang ut på bron och började dansa för fulla muggar! Hahaha...










Jag önskar bara att jag visste vilken låt som hon spelade upp där inne i hennes lilla huvud! För det enda jag kunde hörde var lite fågelkvitter... Vår lilla Danceing Queen!





Sen bar det iväg hem till mormor som fick vara lite barnvakt medans vi var iväg på lite möten och sen hade lite egen tid tillsammans då vi passade på att inhandla de första baby-sakerna till lilleman! Det blev några filtar, ett par snuttisar, en napp och samt en liten uppsättning kläder som ska med till BB… Det är ju max 6 veckor kvar nu!... Hjälp!... Hihihi…



Kram/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar