lördag 11 juni 2011

Sommarradio...

Jag har länge suktat efter en speciell radio... Nämligen ”Roberts Radio”. Men efter att ha sett en betydligt billigare kopia på Clas Ohlson och sen läst på en annan blogg att hon där köpt den och var jättenöjd så slog jag till. Jag blev supernöjd! Den är jättefin och det är bra ljud och det kändes lite bättre att betala 299:- för den ist för 2000:- som originalet kostar. Så nu följer den med mig överallt! Jag brukar aldrig lyssna på radio annars men nu har jag gjort det hela veckan och blivit smått beroende J... Men idag så bröt Wilma av antennen... suck... så mottagningen är inte riktigt lika bra längre, eller den är känsligare. Så man kan ju trösta sig med att det inte var den för 2000:- iaf...

Och igår fick den följa med oss till stugan där vi firade Emmas födelsedag. Det blev en hellång dag med mat, tårta, solning på bryggan och Wilma badade för första gången ute i år J... Det blev lite grinigt när hon skulle gå på sandbotten, var lite för mycket sten tyckte hon. Men efter ett tag så hade hon vant sig med det å...



Själv är jag en riktig badkruka och vissa somrar så har jag inte badat alls. Jag doppade mig inte helt nu heller men jag va i ända upp till höfterna och det FÖRE MIDSOMMAR!!... Rekord tror jag... hihihi...

Sen efter middagsluren så myste vi inne i dom stora sköna fåtöljerna med en varsin bok, Wilma med sin favoritbok med bebisar i... BEBISH! Enligt henne..., innan det bar hemåt igen.



Vi var inte hemma förr än ca 21:30 och då fick Wilma liv i benen igen och somnade inte förrän 23:00, synd bara att hon vaknar samma tid på morgonen oavsett när hon somnar på kvällen :S...  Men en supermysig och skön dag var det iaf! Tack!
Kram/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar