tisdag 11 oktober 2011

No Shopping!?..

Idag tillbringade kidsen och jag en hel eftermiddag på stan tillsammans med deras mormor. Vi strosade runt i butiker, fikade och sen tog vi en vända till den stora lekparken vid Liljekvistaparken så Wilma fick springa av sig lite. Det blev en hel del stim å stoj till Wilmas stora förtjusning!... 


Max, han låg så nöjd i vagnen under ett träd och kollade in alla de löv som nätt och jämt höll sig kvar på grenarna.


Sen blev det en liten vända till innan det blev dags att åka hem... Och kan ni tänka er! Vi var på stan i 4 timmar och jag spenderade inte en enda krona!!!... Helt otroligt!... I alla fall enligt min man ;)... Hihihi... Shoppingen fick mamma stå för denna gång :)... 
Tyvärr så blev inte bilderna så bra idag för jag min klant satt och fippla runt med kameran igår och gjorde visst lite konstiga inställningar, som tydligen inte blev så bra... upptäckte jag idag... suck...
Kram/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar