onsdag 15 augusti 2012

Mygginvasion!!...

Men vad är det vi har kommit hem till!!!??? Jo mygginvasion!! Vart kom dom ifrån?! Fanns inga när vi åkte på semester men nu är det knappt så man kan vara ute på kvällen hemma hos oss om man inte har på sig myggstift. Små är dom och ”giftiga”, mina bett blir som 5 kronor och i morse så vakande jag så här!!

Kunde knappt få upp ena ögat! Har inte en liten jäkel setat å mumsat mitt på mitt ögonlock medans jag sov, tydligen som en stock för inte har jag märkt nått inte. Blir så full i skratt när jag ser mig själv i spegeln, hihihi. Och lilla Maxen han har väl en ca 15 myggbett på huvudet, helt knölig är han stackar´n. fast han satt i vagnen med myggnät över sig så tog dom sig in de små rackarna. Nu åker solbrillorna på för nu är det dags å åka in till bvc med Mackan å få sin ettårsspruta... tack å hej för mej!
Kram/L.

1 kommentar:

  1. Hahaha vad rolig du ser ut...Tur det är soligt och fint idag så brillorna är befogade ;) Usch äckliga mygg! Lycka till på bvc idag! Ses snart?
    Stora kramar

    SvaraRadera