torsdag 16 augusti 2012

Vackra Visby...

Om ni har sett filmen It´s Complicated (jag älskar den) så vet ni att det är en scen där Meryl Streep funderar på att göra en ansiktslyftning, hon kommer på sig själv med att sitta och hålla upp ena ögonbrynet för hon tycker att det hänger ner mer än det andra. Så var det för mig i går! Hahaha... Mitt öga var så svält å tungt igår att jag fick hjälpa till med å hålla upp det stundvis, fast i dag är det bättre. Svullnaden har lagt sig lite mer under ögat idag... solbrillor idag med, hihihi... tur att det är så soligt å fin så ingen tycker det är konstigt.
Här kommer bilder på vackra Visby! Jag tror att Visby är helt klart Sveriges vackraste stad! Man kan gå där timtals och titta på alla vackra hus, gränder, gårdar och ruiner...



 





Kram/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar