fredag 21 september 2012

Äntligen Mamma!

Ja hade hon kunnat uttryckt sig mer i ord så var det nog det hon hade sagt i går! För igår så svängde jag och Macken in på kupan en stund medans Wilma var på dagis, skulle införskaffa en vinterjacka till honom. Vi fick en mysig lunchdate med min gamla arbetskompis Maria, men den blev alldeles för kort! Tiden går så fort när man har trevligt!! Får vi göra om snart igen, jag kommer in nån dag å haffar dig igen! Hihi...
På KappAhl hade jag sedan tidigare kollat in denna snygga vinterjacka till Macken! Så den fick nu följa med oss hem... Cool liten grabb eller hur!? Tihi...

Kikade en snabbvända in på Lindex och fick syn på denna Blixten McQueen-tröja på pojkavd. Wilma är så avis på Max alla Blixten-tröjor! Säger att dom är så fina, att hon tycker om dom och försöker tränga på sig 4 storlekar för lite tröja... hahaha... Men nu så såg jag en som inte var allt för ”pojkig” i utförandet och den skulle passade perfekt till hennes nya orangea plyschkjol och strumpbyxor! Så en sådan fick det bli till lilltösen! Och gissa om hon blev glad när hon på kvällen fick öppna den lilla påsen och ta fram det som låg i... "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VA FIN!!"... Sen släppte hon inte den för en sekund tills det blev läggdax! Och i dag så skulle den självklart på... Älskade tjejen min!...



Se så söt hon är i nystickad tröja och mössa från sin farmor, tack så mycket kära du!...



Ha nu en sådan trevlig helg!
Kram/L.

Nej men vänta lite!! Hallå hallå hallå!! Nått som jag höll på att glömma säga! Max våran stora lilla pojk tog sina första steg i måndags, jippi!... eller??... Ja den saken kan ju diskuteras, hehehe...


Kram/L.


2 kommentarer:

  1. Åh jag förstår att lilldamen blev lycklig när hon äntligen fick sin blixtentröja. Det var ju jättefint ihop med kjolen och tightsen :)
    Och Macken är lika söt och tuff som vanligt. Supersnygg jacka och mössa. Synd att vi inte kunde synka våran shopping, vi får göra ett försök snart igen. Lycka till på loppisen idag :)
    Bamsekramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev hon å tack så mycket! Loppisen gick fint :D. Ja vi får ta en date snart igen.
      Kramelikram

      Radera