tisdag 11 september 2012

Sniggelisnagg!!...

Ja nu så har jag gjort nått som jag tänkt att jag ska göra flera gånger men aldrig blivit av, för dom gånger jag har kommit på det så är David i Norge och han har redskapet jag behöver.
Max blev nämligen av med sina ”örontoffsar ”i dag! Hehehehe... Tyckte det var på tiden för han börja få en frissa som likna mer en munks, en kal, avskavd kant en bit ovanför öronen och runt huvudet, resten bara växer ut och har blivit långt. Det såg inte klokt ut!... Fast lite charmigt var det ändå... Tihihi...


Sparade såklart en hårlock...

Ny snaggad och fin! David tyckte han fått en ”militärfrilla”, hahaha... Det blev kanske lite väl kort runt om, bara 1mm, för den där reglerar-grejen var visst kvar i Norge. Men för sjutton det växer ju snart igen!


Kram/L.

4 kommentarer:

  1. Gullungen, vad fin han blev. Och han blir bara mer och mer lik Wilma tycker jag :) Ha en bra dag! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja viss blev han, tihi! Tycker du? Vad skoj!
      Kraaaaaam

      Radera
  2. Kikar in lite! Vilken mysig blogg du har!!

    Kram Therese

    SvaraRadera