tisdag 24 maj 2011

Friends 4 ever...

I lördags så spenderade jag och Wilma en heldag på stan tillsammans med min allra käraste vän Evelina och hennes lilla söta Loui som tyvärr stackar´n hade ögoninflammation, så vi vågade inte ens peta på varann. Men vi hade det så mysigt! Vi gick en kort vända i ett par butiker och sen åt vi lunch ute, tog en lång promenad runt vid ån och till sist så hamnade vi på bryggcafét där det slank lätt ner en mjukglass... Mmm mm mmmmm...
Jag hoppas verkligen att alla har en sån vän som jag har i Evelina. Vi har känt varann i 20 år... Oj det där lät mycke, nu blev jag å känna mig gammal... hihihi... Hon dömer aldrig mig utan har alltid hunnits och finns alltid där för mig, i med gångar och svåra, tunga motgångar. Hon verkligen lyssnar när jag har nått jag måste tala om... Jag kan berätta allt för henne. Jag har inte många vänner men jag är så otroligt lyckligt lottad som har en vän som henne. Tack för att du finns, I lav U!

Jag köpet iaf en jättesöt liten dress till Wilma, eller vad man nu kallar det för... En sån där när linne och shorts sitter ihop, hon blev supersöt! Min lilla "Blåöga", PUSS!...



Men jag måste berätta något som inte är för väldigt känsliga läsare, så ni får hoppa över detta ;)... Hihihihi... Jo det var när jag skulle sätta på Wilma den här nya dressen. Det var på kvällen och jag skulle göra i ordning henne för att hoppa i säng. Vi är inne i köket och jag klär av henne alla kläder och tänkte att jag skulle se så dressen passa i storlek, men bestämmer mig för att byta blöja först. Och eftersom det bara var kiss i blöjan så kunde jag göra det på köksgolvet. Jag går in i badrummet och hämtar det jag behöver och när jag kommer ut igen så ser jag att hon har fått upp ena sidan på blöjan och har stoppat ner handen i den. Så fort hon får syn på mig tar hon snabbt bort handen och knycker sedan till den som i ett litet kast. Hon ger mig en förvånad och oskyldig blick. Jag frågar ”Vad är det Wilma?” ”Vad gör du?”... Och när jag kommer fram så ser jag att ca 30 cm framför henne ligger det en lite bajsklutt som på ett ställe är helt ihop pressad efter hennes små fingrar! Hahahaha… Jag blev så full i skratt! Det kanske inte låter så roligt, men det såg väldigt komiskt ut! Hihihi... Tokfia!...
Kram/L.

1 kommentar:

  1. I Lav U 2!
    Min underbara Linda du är så gullig! Hihi...
    ♥♥♥
    Det är ju även Wilma förstås i sin fina dress.

    /Evelina

    SvaraRadera