torsdag 5 maj 2011

Den som väntar på nått gott...

Jag har i flera år velat ha riktiga utemöbler. Fast vi har inte haft nått bra ställe att placera dom på eller förvara dom under vinter, så det har inte blivit av att vi har skaffat några. Och sen har jag inte hittat några som fallit mig i smaken, förutom för ett par år sedan! Ja jag har suktat efter dom i 2 år tid nu, men dom är inte precis billiga och tydligen så reas dom sällan. Men i år så kommer vi att ha ett ställe som dom kan vara på! Och jag hoppas att vi kommer att kunna spara ihop lite extra så vi kan skaffa dom! För jag har verkligen setat och kollat runt efter andra men det är verkligen dessa jag vill ha. Så om inte annat så får jag väl hålla mig till nästa sommar... den som väntar på nått gått... väntar ALLTID för länge!!... hihihi...

Visst är dom fina? Skulle passa perfekt på vår blivande altan!
Kram/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar