fredag 9 november 2012

Choklad!...

Hejsan igen! Nämen vad är det här?! 2 inlägg på en och samma dag! Ja jag kompenserar det lite väl med dom gånger det blir lååååååååååååångt mellan gångerna, hehe. Men det här blir ett litet kort ett...
Nu är jag helt slut, efter att det varit två ganska slitsamma veckor för att få klart "hönslägenheten". Jag har vissa dagar gått upp före barnen bara för att kunna gå ner och hinna arbeta lite, sen iväg med Wilma på dagis och under tiden Max sover förmiddag så är det bara å smita ner igen. Sen blir det full rulle när Wilma kommer hem och ett par dagar har dom fått varit med mig ute på eftermiddagen när jag har snickrat, annars så är det på kvällarna efter att dom små somnat som jag fått chansen igen å springa ner. Men nu är ju den delen klar iaf så det känns super! Och idag så har jag storstädat och tvättat i massor, för allt det här andra som man måste göra om dagarna har totalt missats de senaste veckorna! Så nu har jag precis kommit ur duschen, Maxen sover och Wilma är hos farfar för i morgon så blir det loppis igen, hittat lite mer saker som jag vill få iväg. Men nu så ska jag ta och göra mig en stor kopp av denna här!...

Choklad med minimini marshmallows! Såååå gott! Jag som älskar choklad! Och så ska jag krypa upp i soffan och fortsätta se serien ” Pretty little liars”, jag har tankat ner den och är helt fast, hihihi. En riktig sån här tjej/tonårsserie som jag får se när David är borta. Tihi...


Hoppas ni alla har fått en trevlig start inför helgen!... Jag har iaf fått en ren en!
Kram/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar