lördag 30 april 2011

Fnatt på min Hatt...

Jag har köpt en jättefin sommarklänning och hatt! Som jag hoppas att jag kommer att få användning för i sommar! Med det menar jag att det måste bli en solig, varm och lååååååååååång sommar i år!

Min lilla Prinsessa fick agera modell... Fast bara till hatten, klänningen var förstor ;). Men hon var inte lika entusiastisk som mor sin till den idén. Den där hatten flög hejvilt omkring. Men jag fick några mysiga bilder på henne iaf...

En annan sak hon har börjat med är att sjunga... hahaha... Eller försöker iaf, melodin sitter inte riktigt ;)... La la la PUFF, aja PUFF, ra ra PUFF! (Låten är: När trollmor har lagt sina 11 små troll). Så har det låtit de senaste dagarna, hela dagarna! Hon är bara för go! Jag ÄLSKAR DIG min lilla tjej!!
 


 



Kram/L.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar