måndag 25 juni 2012

Långt mellan gångerna...

Nu har det blivit en tid mellan inläggen, jag har haft fullt upp hela tiden och hinner inte ens in på datorn om dagarna. När vi fick några fina dagar här i slutet av veckan så höll jag på som en tok ute för att få en del saker fixat som måste göras. När det väl blir fint väder så tycker jag man bara blir stressad för man måste hinna så mycket som möjligt innan det där förbaskade regnet kommer igen! Så tråkigt, hinner inte njuta av dagen utan bara ” jag måste hinna de å de, och ja just ja det där måste bara göras, skynda skynda, oj vart tog ungarna vägen?! Lunch redan?! Skynda skynda... middagen höll jag visst på å glömma :S... tur att jag har ungar som på minner mig ;), med humörsvägning... hehehe..."
Men nu så släpper jag allt och skiter i det här förbaskade regnvädret för om några timmar så sitter jag och barnen tillsammans med min älskade mamma på ett flyg på väg till Mallorca, Alcudia. Min kära omtänksamma mamma frågade mig om inte jag och barnen ville följa med henne på en sistaminutenresa! På hennes bekostnad! Jag skulle bara vara GALEN om jag sa nej! Så nu sticker vi till ett 4* hotell med allinclusive, 8 pooler, lekpark, barnklubb och ligger alldeles vid stranden. Jag blir gråtfärdig bara jag tänker på hur skönt det ska bli...
Lite bilder från nätet på hotellet...










Sen tänkte jag visa lite bilder från midsommar på barnen! Vi firade den vid bystugan igen, super mysigt, och Wilma var på uruselt humör hela dagen! Grrrrr...

När hon fick se allt folk så blev hon blyg och sen bara grina hon och skrek så fort det skulle börja dansas, hon vägra! Jag fick inte sjunga eller klappa händerna eller gunga i takt till musiken för då blev det illtjut! Men gudomligt söt i sin blommiga klänning och krans i håret!..


Det enda som funkade för fröken var ponnyridningen, hon var jätteduktig å sitta själv på den söta lilla hästen, mallig som bara den blev hon. Hihihi sötis! Men efter sista ridturen så skulle hon ju inte av... suck... grin å skrik... det blir nog en ponny om några år. Tihi...



Maxen var så nöjd så hela dagen! Han hade fullt upp med å kolla in alla som var där, han fick t.o.m. följa med mormor sin på sen sväng runt stången, så fin han är!



Nej nu måste vi fara! Ha en sån bra vecka där ni nu är, för det ska vi ha där vi är ;)... tihihihi...
Kram/L.

1 kommentar: