måndag 4 juni 2012

Sjuklingen…

Ja hos oss är det lite sjukstuga just nu. Max är lite snorig och har 40 graders feber sen igår och sovit 1-2 timmar åt gången under hela kvällen å natten. Själv har jag fått så otroligt ont i halsen, haft det i 2-3 dagar nu, kommer inte ihåg att jag har haft så ont förut! Känns som om halsen ska slitas sönder så fort jag sväljer, pratar eller bara vrider på huvut! Gör ont ända bak i nacken, bläää å fyyy. Hoppas det inte är så Max känner sig, stackars liten. Så nu är det bara å invänta att Wilma ska bli sjuk med, med tanke på hur dom där små växlar nappar med varann så är det nog oundkomligt. Hoppas ni har en bättre start på veckan! Nu så ska vi krypa ner i soffan igen och titta på Happy Feet för 111:e gången, just nu så är det BARA den som gäller! Den går om och om och om igen om dagarna, hihihi... men lite charmigt är det...



Kram/L.

5 kommentarer:

  1. Stackare, hoppas verkligen att ni piggnar till snart och kan va ute och njuta av våren...eller sommaren, fast det känns mer som vår!

    Kram Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! tack så mycket för din omtanke! Ja det hoppas jag med, jag tror att både jag och Max har åkt på halsfluss :(. Vi har båda jätte ont och Max har fortfarande hög feber...

      Kram Linda

      Radera
  2. Hej på er i sjukstugan!
    Fy vad trist att ni skulle bli sjuka. Stackars er!
    Hoppas Wilma klarar sig från eländet och att ni frisknar till fort så vi kan ses och promenera snart.
    Bamsekramar till er

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Ja fy! Wilma fick åka hem till farfar i måndags och är där fortfarande så hon kanske slipper skiten. Hon har inte visat någon symtom än iaf, peppar peppar. Ja nu är jag less åp å sitta still ;).

    Kram Kram!!

    SvaraRadera
  4. Hej hej! Har ni blivit nå bättre? Hoppas vi kan ses snart! Puss.

    SvaraRadera