onsdag 3 oktober 2012

Hipp hipp hurra för Evelina ida!!

Presenten är inhandlad så nu hoppas vi bara på att få komma på kalas idag! MY PREGNO WOMAN fyller nämligen år idag! Hipp hipp hurra för min älskade Evelina idag! Hurra hurra hurra!!
Och ja ni läste rätt! Hon är gravid, stor och rund mage har hon fått och halva tiden är redan passerad, denna gång så ser det ut att gå så bra så! Lavly!... Och Loui kommer att få en lillebror i februari! Längtar så tills den lille kommer!
I somras så satt jag och Evelina och pratade om barn och vi kom fram till att den här graviditeten kanske är den sista för ”oss”!!  Hon är färdig efter den här säger hon, och jag fick smått panik! Det slog mig att vi kanske aldrig kommer att ha en bebis i vår krets igen! Tänk att aldrig mer få vara gravid... eller ha en lite bebis... Vänta i 20-30 år tills man blir mormor!!... Åååååå NEJ! Jag är inte klar på den fronten! Krukset är bara att David verkar vara det... hmmm... jag har alltid drömt om en stor familj, om man fick önska så 2 till, hihi. Måste nog ta och börja bearbeta min lilla make tror jag, heee... kanske vi kan kompromissa till 1 lite rackare till i familjen! Vem vet... helt omöjlig tror jag då inte att han är... det återstår bara å se. Annars så får väl jag och Evelinas Amit slå oss ihop en liten sväng för han är inte heller färdig säger han. Mohahahaha!!
Här är några bilder från när vi var å grilla vid Elsborgs lekplats förra veckan, vi hade som sagt var tagit med oss matsäck och en engångsgrill och myste för fullt medans barnen lekte i lekparken.
Kärleksparet och blivande 2 barnsföräldrar!

Max låg till en början och inspektera varje sten, och själklart så skulle dom provsmakas. Sen mer eller mindre bodde han i gungan!...



På Wilma och Loui fanns det inget stopp i! Lekte som galningar, tokisarna!





Nu så ska här ut å stökas lite så ha en fortsatt bra dag!
Kram /L.

7 kommentarer:

  1. Ser ut som att ni haft en toppen höstdag! Mysigt! Men vad fan har du fått med i bakgrunden på Evelina?? Ser ut som att hon har en liten strut på huvudet ;) Nej inte sjutton är vi klara på bebisfronten heller. Karlarna kan få tro det ett tag till men sen smäller det. Eller vad säger du?? :)
    Bamsekramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahahahaha!!! Ja det gör det ju! Det har jag missat, ser ut som nån väldigt liten mongolisk liknande hatt, hihihi. Helt riktigt! Håller med du jag ;)!

      Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

      Radera
  2. Å tack bästa du! ♥♥♥ Det är bara å komma när ni vill! Vi är hemma!
    Puss puss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var sååååå lite så!

      Puss å kram!

      Radera
  3. Åh känner igen känslan. Håller på att skola in lilleman nu och han är vårt sista barn. Visst känns det sorgligt att aldrig mer vara gravid...en era i mitt liv är över!
    Men fick precis reda på att min lillasyster är gravid med sitt första barn, jag ska bli moster...jippi! En lite bebbe att låna och snosa på. :))

    Kram Caroline, lycka till med bearbetningen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir ju lite sorgligt! :(... Ahaaaa ja då har du ju nån att snosa på ifall suget skulle sätta igång ;).
      Haha tack så mycket! Jag känner nog att det är behövligt ;).

      Kram Kram

      Radera
  4. Haha jag såg oxå det där uppe på huvet nu. Det ser ut som en liten konstig mössa jag har på mej... Men det får vi väl bjusa på, hahaha!
    Puss puss å tack för igår. ♥

    SvaraRadera