onsdag 31 oktober 2012

Pumpabarn!

Nu är det lite långt mellan inläggen här igen... sorry... Jag önska att det var fler timmar på dygnet och att man hade lite mer ork över på kvällarna. Just nu så går all min lilla extra tid som jag får över till projekt ”källaren”. Så fort barnen har slutit sina små blå så går jag ner å röjer. Men jag tänkte bjuda på två små pumpor! Hihihi!! Så söta!...

Men det är bra svårt å fota ungar alltså! Jag vet inte hur många bilder jag sköt av för att bara lyckas få en bild där båda tittade någorlunda på mig samtidigt, annars så är det bara flams å lek för Wilma och Macken är bara intresserad på allt som är på backen... hihi, ja ni vet säkert hur det är!

 


Hoppas ni haft en trevlig Halloween och får en mysig Allhelgonahelg.


Kram/L.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar