söndag 25 mars 2012

Grattis David!... Högsta Vinst!...

Den här helgen så blev det till att fira David som fyllt år tidigare denna månad men som var i Norge då... Blommor, choklad och lite paket möttes han av när han kom hem i går kväll, inte så tokigt de inte... hihihi...



Men inte nog med det! Idag så tog vi en sväng på kupan, bara strosade runt och fika innan det blev dags att åka hem för att ta emot lite gäster. Och just den här helgen, eller iaf idag, så hade kupolen besök av Skoda... bildemonstration nere på 1:a plan. David blev så klart intresserad och ville kika lite, medans jag som är lite miiiiiiiiiiiiindre intresserad tog en lov in på Cervera mittemot. Efter en liten stund så ringer David upp mig och frågar vart jag är, jag hör på honom att det är någonting som har hänt, han är lite förbryllad och glad... Bredvid bilarna fanns det ett lyckohjul som man kunde spela på, det kostade ingenting, man skulle bara gissa vilken bil man trodde den skulle stanna på. Sen fanns det också ett smalt smalt grönt fält på hjulet och stannade den på det så vann man högsta vinst. Och tror ni inte att min galne man har en sådan TUR att när det var hans chans att snurra så stannade hjulet just där! På det gröna fältet!... Högsta vinst var en 32” LCD TV!!... så när han ringde mig och fråga vart jag var så sa han ” Jag står utan för Hemtex... och jag... ja jag har vunnit en tv!?...” Jag såklart trodde ju att han skämta först, men så var inte fallet. Mycke riktigt så stod han där med en stor kartong i nävarna. Hahaha... Ja det var väl en bra födelsedagspresent om inte annat! Hihihi... Vi brukar då aldrig ha sån tur, och när vi väl kommit hem så kom vi på att vi borde ha köpt massor med trisslotter. Man vet ju aldrig, turen kanske skulle ha hållit i sig ;)... Så här i efterhand så tycker man ju att det var synd att det inte var en bil som var högsta vinst... det var ju ändock det allt handlade om och dom stod och visade... man blir visst aldrig nöjd. Hehehe  
Kram/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar