lördag 5 maj 2012

Förberedelse... Dop...

Go´kväll! Nu så har allt kommit som jag beställt för å kunna göra inbjudningskorten till dopet! Så ikväll blir det till å sitta och klippa å klistra för fulla muggar så jag kan få iväg dom i början av veckan, bättre sent än aldrig, eller hur ;)... hehe...

Hönshuset går SAKTA men säker framåt, allt går 10 gånger saktare än man tror... grrrr... jag vill att det ska vara klart nu! Tihi... Och inte nog med det så har det ju varit riktigt pissväder i 2 dagar så allt har stått stilla. Men men då får man ju göra lite nytta på annat håll i stället, nämligen dopet :D…
Hoppas ni alla får en fortsatt mysig lördagskväll!
Kram/L.

2 kommentarer:

  1. Så mycket roligt att pyssla med! Det blir säker tjusiga dopkort, måste du visa sen :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en hel del som ska göras! :D. Ja det ska jag göra, när jag vet att alla har fått sin bara... Kanske på fredag :)!
      Kram Kram

      Radera