söndag 27 maj 2012

Wilma!...

Wilma, våran lilla stora Wilma! Igår så hade hon namnsdag, Wilma. Den dagen spenderade vi med en roadtrip hela familjen, vi förena nytta med nöje... efter frukosten så tog vi en promenad så Max fick sova en liten stund, sen packade vi in massa skräp i bilen och började trippen till tippen. Sen vidare till Willys å snabbhandla och efter det drog vi till sågmyra, till Calimero. Där handlade jag en namnsdagspresent till Wilma. Efter det så döna vi iväg till Torsångs Café och intog en sen lunch och Wilma fick öppna sitt paket! Supermysigt hade vi!
   
     
   


Det blev en solhatt från Villervalla!...
 


Dom är så himla snygga tycker jag! Max fick ärva en av min kära kussifin i ljust jeanstyg men den va lite liten, så jag köpte en till honom också i en större storlek och i mörkt jeanstyg för alla ljusa var slut men inte gjorde de nått heller! Se så söta de är!





Sen svängde vi in till morfar å co som bor alldeles i närheten innan det bar iväg hemåt igen.
På kvällen blev det tacos och en massa godis i soffan framför Eurovision, och SVERIGE VANN!! Men det missa jag för jag somnade med Wilma och min så kallade kära man sket i å väcka mig när röstningen var igång!! Grrrrr... Tror ni jag blev sur när jag vakna vi 01:15 och insåg att jag missat allt!! Just nu så ligger han på minus och inte har han försök gjort nått åt det heller med t.ex. frukost på sängen eftersom det är morsdag idag!! Jag får nog åka och fixa nått till mig själv idag ”från barnen” om jag ska få något, ifall den där ”lata masken” fortfarande har övertaget om honom... Men annars så var det ju en helt perfekt lördag! Hihihi...
Och idag! Ett stort GRATTIS till alla mammor där ute!
Kram/L.

4 kommentarer:

  1. Du är den bästa mamman! Love you min bästa vän! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååååååååååå Men så gullig du är då! Jag blir alldeles rörd :D! Du är oxå bäst ;) såklart! Lav u toooooooo!!!

      Radera
  2. Vilken mysdag ni verkar haft och vilka fina barn i nya solhattar :) Typiskt att Augusts var för liten men det kommer väl fler kids framöver som kanske kan ha den ;) Kvällsprommis nån dag den här veckan kanske??
    Bamsekramar

    SvaraRadera
  3. Ja den blev riktigt mysig :). Hehehe ja jag har börjat bearbeta David lite smått om att det kanske är dax snart igen ;)... Men du vet ju hur dom är ;). Ja det tycker jag att vi ska få till!!
    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMM!

    SvaraRadera