lördag 12 maj 2012

Inbjudan...

Idag så vaxade Wilma musen! Det ska visst börja i tid, allting går ner i åldrarna! Hahahahaha... Nej då, så här gick det till. I morse så höll vi på med de vanliga morgonbestyren, frukost, blöjbyten, av- och påklädnad, ja ni vet allt det vanliga. Så när vi höll på som bäst så satt Wilma naken i badrummet med en utav mina korgar där jag förvarar bl.a. nagellack, nagelfilar och massa annat småskrot. Tydligen så hade jag ett par små vaxremsor liggandes där i, för när jag gick in dit så hörde jag Wilma säga ”Mä, titta, klistämäjke!”. Vips så hade hon delat remsan i två och smackat den mitt på musen, hahaha. Varför just där??!! Ja det var ju bara och dra bort den så snabbt som möjligt det! Som tur är så har ju inte det hunnit kommit någon hårväxt precis, hihihi. Men efteråt så sa hon att det gjorde ont och att det sved, stackar´n. Tokfia!
Men nu så när jag vet att alla inbjudningskort har kommit fram så tänkte jag visa er hur de blev!







Resten av dagen så har Wilma varit hos sin farfar och kommer att sova över där med. Så nu när Max har somnat så har jag kvällen för mig själv och ska tillbringa den uppkrupen i soffan med en liten godisskål och datorn och leta reda på psalmer och sånger till dopet. Jag kan inte fatta att det är om en vecka! Jag har verkligen ingen koll alls känns det som! Men allt löser sig tillslut. Önskar er en trevlig kväll!
Kram/L.

2 kommentarer:

  1. Hej babe!
    Den fiiina inbjudan damp ner i lådan här om dagen och jag är lika impad som vanligt. SUPERIFN!! Och självklart tackar vi ja och dyker upp på dopet hela klanen Jansson/Frost ;)
    När kommer du hit och promennixar med mig?? :)
    Bamsekramar

    SvaraRadera
  2. Tack tack! SUPER! Ja jag väntade mig inte nått annat ;), tihi. JA ååå vad jag har tänkt på det, det måste vi göra SNART, det var så skoj sist.
    Kraaaaaaaam.

    SvaraRadera