torsdag 14 april 2011

En liten inbrottstjuv!...

Igår morse när jag höll på å skrota som bäst här hemma så kom jag på att det var lite FÖR lugnt runt omkring mig... lite FÖR tyst! Jag tog ett varv inne i huset för att se vart det blivit av den där lilla Fia-Lottan... När jag kom in i badrummet så möttes jag av denna syn!


Hon har kommit in i ett skåp där jag har schampon, balsam, duschtvålar och lotion. Det hade hon tömt och likaså tömt en lotionflaska och smörjt in HELA sig! Så det var ju bara å hämta kameran och fota! Hahaha, du är för söt Gullunge!... Måste fixa ett bättre lås till den dörren...

Senare på dagen for vi in till den nyöppnade förskolan inne i stan och mötte upp E och A med lilla L. Superfint var det med stora lokaler, allt var nytt. Wilma tyckte de var jätteskoj och var inte ett dugg blyg. Hon kröp fram och klängde på de andra mammorna och barnen som om hon alltid hade känt dom. Det är så himla skoj att se hur hon beter sig i olika situationer. Dit blir vi nog att gå fler gånger.   




En annan sak den lilla fröken har börjat med är att ge mig den ”Argablicken”... Mmmm passa er!...

Första gången hände inte för allt så längesen och jag undrade vad hon gjorde och vad hon fått det där ifrån?! Och det finns ju bara ett svar... Från MIG!... Hehehe... Jag gör nog så när jag säger AJ AJ... Vad dom snappar upp! För nu gör hon så när det är saker som inte passar fröken, hihihi. Likaså var det igår när jag slicka lite på min tumme för att gnugga bort skräp i pannan på henne, och vips så stoppa hon fingrarna i munnen och drog dom över mitt ansikte! Gissa om jag blev snopen! Hahaha...
Kram/L.

1 kommentar:

  1. Vilket litet bus troll hon är!
    Vi får ta en till dejt i veckan på öf och Emelie kan ju följa med oxå.
    Kram.

    SvaraRadera