tisdag 12 april 2011

Vårpyntat...

Nu har det blivit lite vårfint ute på trappen! Efter att all snö smält bort, vilket är helt underbart! Jag är såååååå trött på vintern! Ja då trädde mina vackra höstblommor fram... Iaf så va dom vackra i höstas... Och det är inte så uppiggande precis att mötas av denna syn varje gång man kommer hem...


 Före...                     Efter...

Men medans Wilma som är min trogna följeslagare fick agera åskådare i vagnen så plocka jag lite kvistar av olika slag och med hjälp av några murgrönor , som säker inte kommer att stå sig särskilt länge eftersom dom här inte var frosttåliga, så blev det genast lite hemtrevligare igen.


Fågelholkarna har jag köpt på Panduro och målat med en speciell hobbyfärg så man kan ha dom ute.

Kram/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar