söndag 10 april 2011

Projekt "Staket"...

Det är tur man har syskon som kan vara barnvakt så man hinner med å få lite gjort, stort tack Emma du är super! Som sagt så har jag ju börjat med projektet ”staket” ute, för i år så måste det upp! Jag tänkte bara visa hur det ser ut nu innan staketet är klart.

Jag har fått upp 3 större stolpar i mellan dom ska det sitta en mindre stolpe som blir lite dold bakom ett klassiskt svenskt spjälstaket. Men just nu så får jag vänta en stund på å göra fler eftersom vi inte har gjutit ner fler stolpskor och kärlen måste gå ur lite till innan det kan göras. Men det var otroligt skönt att få vara ute och jobba lite när man har varit inne hela vintern. Fast idag blir det en lugn dag, jag glömmer lätt av att kroppen inte riktigt orkar med det jag vill när man är gravid i 7 månaden. Det fick jag en rejäl påminnelse av i går kväll efter att jag varit ute hela dagen... FOGLOSSNING heter det, fy vad ont det kan göra! Men är huvut dum så får kroppen lida! Är det inte så man säger?!...
Kram/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar