måndag 4 april 2011

Lyckat!


Jag blev faktiskt riktigt nöjd över mitt projekt med öppna spisen. Jag murade ut hyllplanet upp till, så jag fick lite större yta att ställa grejer på och för att insatskaminen inte skulle kännas som om den nästan hamna utanför. Våran öppna spis är ganska så smal, fast vi tog den minsta insatsen så går ena ytterhörnet jämns med ytterkanten av spisen och hyllplanet. Och för att vara första gången jag mura... Sååå...BRA JOBBAT! Hihi... Och bänken som jag snickra ihop och ställde runt öppna spisen blev ju perfekt! (Också för att förvilla lite att insatsen står så nära kanten). Iaf enligt Wilma… Bra höjd, lätt att komma upp på, mjuk å mysig med fäll å kudde. Wilma klättrar ofta upp där och myser en stund. Det värmer när man ser att man har gjort något som lilla hon uppskattar! Hon är så himla söt när man hittar henne sittandes där för sig själv pratar och skrattar. Gullunge!




Kram/L.

3 kommentarer:

  1. Ååå hon är ju så grymt söt lilla Wilmurt. Vill bara nypa hennes goa kinder ;) Och du är ju fasen inte klok gravida människa. Murar, snickrar och målar tak som värsta proffset. Vilka talanger och vilken ork du har. Jag är riktigt impad. Undra om vi verkligen är släkt på riktigt??
    Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare, lilla gravida morsan vad du kan...du är inte bara duktig det blir bra, fint och vackert hemma hos dig.

    Lilla charmtrollet ser jag dig i... så söt. Kram på er

    SvaraRadera
  3. Mormor säger.. äpplet faller inte långt från trädet!! Wilma vår solstråle lika söt som en "jordgubbe" på en "mumsig" "gräddig" tårta!!
    Kram på er.

    SvaraRadera