torsdag 9 februari 2012

2 små...

Efter att ha spenderat över en vecka innanför dessa fyra väggar så kände jag att jag måste bara komma ut och få lite miljöombyte. Så igår lämnade jag de små hemma hos mamma för att hosta och snora av sig lite där en stund medans jag tog en snabbvända till kupan för å göra lite ärenden. Efter att det nödvändiga var gjort så tog jag en liten snabbvända in till ”The big 3” (HM, Lindex och Kapphal) och hittade några plagg åt Max, bl.a. de här två jättesnygga och tuffa mössorna!
Mössa från Lindex...


Mössa från HM...



Tröjan och byxan från KappAhl...



Jag skrev ju här om dagen att han sitter utan stöd i soffan och att tänder är på G... Allt gick visst undan efter det! Igår fick han sina första 2 små bissingar! Längst ner, mitt fram, båda kom samtidigt och idag så sitter han helt utan stöd på golvet! Hihihi... Min tjusiga lilla Prins!...
Kram/L.

2 kommentarer:

  1. Men vilken tuffing! Supersnygga kläder! Älskar mössan. Har för mig att jag tittade på exakt såna till mina boys på lindex men det var på största avdelning det och de var för stora för August. Har det kommit in mindre eller är det en sån Max har? Vi ses på söndag!
    Stora kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja visst är den Tuff! :D... Max mössa är köpt på "baby"-avdelningen. Japp vi syns då! kram kram+

      Radera