onsdag 15 februari 2012

Grattis farfar!!...

Ja som sagt var i helgen så hade vi fullt upp! Loui var hos oss på lördagen och sen bar det iväg på kalas på söndagen. Det gick jättebra att ha Loui hos oss hela dagen, dom leker så fint ihop dom där två. Vi kom fram till att det är mycket lättare att ha två barn än ett, dom sköter ju sig själva och leker för fullt, har ingen som helst tid över till mig eller David... Så David... Har vi två så kan vi lika gärna ha 4 ;)... Mohahahaha...

Bilderna är tyvärr lite suddiga, det är inte det lättaste att fota barn i full action!...



Lite mys innan middagsluren blev det, vi somnade alla tre i sängen, Wilma, Loui och jag, hihihi... Riktigt skoj var det att ha honom här hos oss, så det måste bli fler gånger!

Inte nog med det! I lördags så fick vi ett efterlängtat besked!... jag är sååååååå glad! Ska bli underbart skoj!... Vi ska få en BEBIS till hösten! Jippi!... eller få och få... nu lura jag er allt ;), hahaha. Vi ska få en smula barn iaf, jag behöver inte vara gravid själv den här gången, hihihi. Det är nämligen så att min bästa vän Evelina väntar smått! Vi håller hårt i tummarna att allt går som det ska. Här hemma kniper jag allt ett tag till, hihihi
Nu så ska vi åka iväg på fin middag och fira Wilma och Max farfar som fyller 60 år idag, GRATTIS i massor!
Kram/L.

2 kommentarer:

  1. Super-duper TACK för barnvakten! ♥
    Och du får ju räkna med att vara barnvakt till den nya lille oxå... ;-)
    Puss puss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å det var så lite så, det är ju vi som ska tacka för att vi fick ha honom här! Ååååååå Jaaaaa! Det kommer jag att vara vare sig du vill eller inte ;), hihihi. Puuuuuusssss.

      Radera