söndag 19 februari 2012

”den rätta”…

Jag har länge nu försök att få till vårat sovrum, men tiden räcker inte till till allt så det är bara ett enda kaos på över våningen. I höstas så målade jag om där inne och satte upp en fondtapet, det blev fint men ABSOLUT inte som jag hade tänkt mig färgmässigt. Det jag fastnade för i tapeten var dessa fjärilar och deras färger...



...men när tapeten väl kom upp så gick den alldeles för mycket åt det lila hållet och fjärilarna försvann.


Jag har försökt ”bo in mig” med den och tänkt att det kanske är så ovant med så mycket färger, men det är inte det, jag vill ha färg i sov rummet men inte dessa.
Så jag har letat en längre tid nu efter ”den Rätta” tapeten men inte funnit det jag vill ha... förrän nu!... tror jag... Det är en fototapet från http://www.potowall.se/. Jag kom på det här om dagen, min syrra visade mig den sidan för ett par år sedan men som jag helt glömt bort, att jag hade sett en som jag föll pladask för och som bara är så JAG!
Den här täcker hela våran vägg med detta motiv, väggen är 4,2m bred och 2,3m hög, och jag funderar på om jag ska ha motivet på 2 väggar... vi får se... men jag bara ÄLSKAR den!
Kram/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar